Szanowni klienci, Zamówienia złożone do 12.06.2018 jesteśmy zmuszeni odesłać Państwu niekompletne z powodu problemów technicznych jakie związane są z naszą przeprowadzką do nowego magazynu. W ramach przeprosin otrzymacie Państwo kupon na darmową wysyłkę Waszego kolejnego zamówienia. Nie dostarczony towar nie zostanie wysłany, należy stworzyć nowe zamówienie. Przepraszamy Państwa za wszelkie komplikacje. Dodatkowe informacje
www.stoklasa.pl
Pasmanteria Stoklasa - hurtownia
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.pl

Reklamacja

Gwarancja jest ograniczona wyłącznie do naprawy  samego towaru, wszelkie dalsze odszkodowania są wyłączone z postępowania reklamacyjnego.

 

Wszczęcie postępowania reklamacyjnego nie ma wpływu na obowiązek uregulowania przez Kupującego, faktury w wyznaczonym terminie.

Wraz z reklamowanym towarem należy dołączyć:

  • pisemną reklamację wraz z opisem przyczyny reklamacji
  • propozycję rozpatrzenia reklamacji
  • kopię dokumentu zakupu (fakturę) lub protokół szkody, jeśli do uszkodzenia towaru doszło podczas jego transportu

 

Przy składaniu reklamacji należy skorzystać z formularza reklamacyjnego (znajduje się on w sekcji "Moje konto") a towar odesłać na adres:

 

Ing. Leo Stoklasa

skrytka pocztowa 84  ,

ul. Pocztowa 14 ,

47-400 Racibórz

Polska

 

 

Reklamacyjny formularz

karty karty karty PayU
FacebookPinterestTwitterInstagram
Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający jest zobowiązany do wystawienia kupującemu pokwitowania. Jest on również zobowiązany do zarejestrowania przychodu administracji podatkowej online; w przypadku awarii technicznej musi nastąpić to w ciągu 48 godzin.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2018.
W celu zapewnienia potrzebnej funkcjonalności nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niego wyrażasz na to zgodę. Więcej informacji. Rozumiem