Coś się nie zgadza? Skontaktuj się z nami telefonicznie, drogą mailową lub poprzez formularz a wspólnie, skutecznie rozwiążemy powstały problem.
Aby reklamacja zakupionego on-line towaru przebiegła sprawnie, wypełnij formularz reklamacyjny.
Po odesłaniu wypełnionego formularza, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik działu reklamacji i przedstawi dalsze etapy postępowania. Jeśli musisz odesłać do Nas reklamowany towar, zrób to na adres poniżej:
Agencja Pocztowa - Stoklasa textilní galanterie
ul. Pszenna 6
48-130 Pilszcz
Odpowiedzialność za wady towaru ograniczona jest wyłącznie do wymiany samego towaru, wszelkie inne odszkodowania są wyłączone z postępowania reklamacyjnego. Wszczęcie postepowania reklamacyjnego nie ma wpływu na obowiązek Kupującego do terminowego regulowania płatności za faktury. Kupujący nie może wstrzymać płatności za zamówienie w związku z uruchomioną procedurą reklamacyjną.
W przypadku odesłania towaru do reklamacji bez wypełnienia formularza reklamacyjnego, konieczne jest dołączenie do reklamowanego towaru:
• pisemnej reklamacji zawierającej opis wady towaru
• propozycji sposobu rozpatrzenia reklamacji
• kopii dowodu zakupu (faktury) lub protokołu szkody, jeśli do uszkodzenia towaru doszło podczas transportu przesyłki z towarem
Jeśli jesteś konsumentem (osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej), możesz odstąpić od umowy kupna i towar zakupiony w sklepie internetowym zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Klient hurtowy - tzw. przedsiębiorca fizyczny (osoba prowadząca działalność gospodarczą, zarejestrowana w CEDiG) lub osoba prawna - zgodnie z prawem nie ma możliwości bezpłatnego odstąpienia od umowy kupna. Firma Stoklasa umożliwia wykraczając poza wymogi prawne, zwrot towaru do 14 dni od jego otrzymania nawet klientom hurtowy, pobierając opłatę manipulacyjną w wysokości 100 Kč.
Aby przyspieszyć rozpatrzenie odstąpienia od umowy kupna, wypełnij ten formularz.
Towar/ towary które chcesz zwrócić wyślij na adres poniżej:
Agencja Pocztowa - Stoklasa textilní galanterie
ul. Pszenna 6
48-130 Pilszcz
Po otrzymaniu towaru i sprawdzeniu go, kwota zostanie zwrócona na Państwa konto w ciągu 14 dni. Jeśli zwrócony towar będzie uszkodzony lub będzie nosił ślady użytkowania, sprzedawca ma prawo do stosownego obniżenia wysokości zwracanej kwoty.