www.stoklasa.pl
Pasmanteria Stoklasa - hurtownia
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.pl

Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja i logowanie

Towar

Zamówienie

Płatność

Dostawa przesyłki

Reklamacja, wymiana towaru i odstąpienie od umowy kupna

 

 

Rejestracja i logowanie

  • Czy mogę dokonać zakupu nie rejestrując się?

Tak, możesz dokonać zakupu bez rejestracji ale pod warunkiem, że jesteś klientem detalicznym (osobą prywatną). Rejestrując się uzyskujesz dostęp do korzyści wymienionych niżej.  W przypadku gdy zakup dokonywany jest przez podmiot gospodarczy (posiadający regon i Nip) rejestracja jest konieczna.

Rejestracja i logowanie

  • Korzyści płynące z rejestracji?

Klient zarejestrowany
- ma wgląd we wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia
- nie musi za każdym razem wypełniać danych do faktury (i do wysyłki)
- może produkty najczęściej kupowane przenieść do kategorii " Ulubione produkty"
- jest na bieżąco informowany o nowych promocjach i nowych towarach, które pojawiły się od ostatniej jego wizyty
- ma możliwość uczestnictwa w naszym programie lojalnościowym
Klienci niezarejstrowani widzą ceny detaliczne dla klientów końcowych  (jeśli posiadasz REGON powinieneś się zarejestrować lub zalogować. Późniejsza zmiana cen na fakturze, w przypadku niezarejstrowanych lub niezalogowanych klientów, nie jest możliwa.

  • Jak przebiega rejestracja?

W prawym górnym rogu naszego sklepu internetowego musisz wybrać opcję "Stwórz profil użytkownika". Jeśli zamówienie składane jest na podmiot gospodarczy należy rozpocząć rejestrację od wpisywania Regonu i Nip-u. Jeśli zamówienie składane jest przez osobę fizyczną należy odznaczyć pole "Osoba prywatna" . Klawisz "Kontynować" przeniesie Cię do dalszych pól, które należy wypełnić aby rejestracja została zakończona. (Jeśli robisz zakupy dla szół lub przedszkoli, organizacji i instytucji, władz lokalnych, firm itp. należy zarejestrwać się pod REGONem danego podmiotu.)

  • Co mam zrobić jeśli nie pamiętam swoich danych do rejestracji?

Jeśli zapomniałeś swoich danych do logowania, w polu „Zaloguj się" musisz wybrać opcję „Wyślij hasło tymczasowe“. Na email podany przy rejestracji, wyślemy Ci hasło tymczasowe. Hasło to jest ważne przez 24 godziny. W ciągu tego czasu należy je zmienić.

  • Czy mogę zmienić swoją rejestrację z osoby prywatnej ma podmiot gospodarczy?

Jeśli jesteś zarejestrowany jako osoba prywatna i potrzebujesz zmienić swój status na podmiot gospodarczy, konieczne jest założenie nowej rejestracji z  nowym loginem. W przypadku pytań, prosimy o kontakt na tel: (+48) 513 914 476.

  • Gdzie się mogę zapisać do subskrypcji newslettera?

Na subskrypcję newslettera, można zapisać się na głównej stronie naszego sklepu, podczas rejestracji lub w trakcie składania zamówienia.

  • Dlaczego warto subskrybować newsletter?

Jeśli zgodzisz się na odbiór newslettera, będziesz otrzymywał od nas informacje na temat nowości w naszej ofercie, aktualnych obniżkach i bieżących wydarzeniach. Nie umkną Ci żadne ważne informacje. Dla odbiorców naszych newsletter-ów przygotowujemy specjalne akcje, obniżki i dni darmowej dostawy.


Towar

  • Jak sprawdzić dostępność towarów?

Informacje o dostępności danego towaru znajdują się w zakładce: zamówienie i rozliczenie. Widoczny jest tam aktualny stan magazynowy danego towaru.

towar

  • Jak sprawdzić przewidywaną dostępność towaru, który jest obecnie wyprzedany?

Informacja o terminie nowej dostawy towaru, który jest obecnie wyprzedany znajduje się bezpośrednio pod nazwą towaru. Jeśli chcesz otrzymać informację, że dany towar jest już dostępny, obok Twojego adres email  należy nacisnąć przycisk "Ustaw". Funkcję potwiedzenia dostępności towaru, można ustawić jedynie na całą kartę towaru a nie jego poszczególne warianty.

towar

Jeśli dany kolor bądź wariant produktu jest obecnie niedostępny, termin nowej dostawy umieszczony  jest bezpośrednio przy wybranym kolorze (bądź wariancie) produktu.

Warianty profuktu

  • Jak sprawdzić wagę zamówionych towarów?

Informacja na temat wagi zamówionych towarów znajduje się w koszyku towarów. Całkowita waga skompletowanego  zamówienia ukazana jest także w szczegółach zamówienia  (pod nagłówkiem „Faktura do zamówienia“).

waga

  • Gdzie mogę napisać pytanie lub komentarz do danego towaru?

Przy każdym towarze można zapisać swoj komentarz (pytanie), miejsce do tego przeznaczone znajduje się pod zakładką "Warianty produktu" ("Podobny towar").

Pytania klintów

 

  • Czy można obejrzeć towar przed zakupem?

Zapraszamy do naszych stref sprzedaży hurtowej, gdzie nasi klienci mogą zapoznać się z towarami, które planują zakupić. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

  • Co to są Bonusy za zakup i jak mogę z nich skorzystać?

Klient może zakupić towary po znacznie korzystniejszych niż pierwotnie cenach w ramach tzw. Bonusu. W każdym zamówieniu może wybrać dowolną liczbę bonusów.


Zamówienie

  • Jak mogę zamówić towar?

Jeśli poruszanie się po naszym sklepie sprawia Ci trudność i chciałbyś się dowiedzieć jak przejść kolejne etapy składnia zamówienia, szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Jak kupować.

  • Czy mogę zamówić towar telefonicznie lub przez e-mail?

Zamówienia przyjmujemy jedynie drogą elektroniczną, poprzez sklep internetowy. Jeśli potrzebujesz pomocy przy zamówieniu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 513 914 476.

  • Kto może zakupić towar w waszym sklepie?

W naszym sklepie zamówienia mogą składać zarówno osoby prowadzące działalność gospodarczą jak i osoby nie prowadzące takiej działalności (osoby prywatne). Na większości towarów, przygotowane są różne warianty opakowań (np. po 1 szt., 10 szt. i 100 szt.). Przy zakupie największego wariantu opakowania, otrzymuje się najkorzystniejszą cenę jednostkową.  Informacje o programie lojalnościowym znajdują się  tutaj.

  • Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się, w zakładce "Moje konto". W szczegółowym wykazie zamówień, jest dostępna informacja na jakim etapie jest zamówienie. O realizacji zamówienia jesteś informowany także poprzez email.

  • Co zrobić jeśli nie mogę znaleźć towaru, który wcześniej kupowałem i ponownie chciałem go zamówić?

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem należy spojrzeć do zakładki "Moje konto" i w wykazie zamówień odnaleźć dane zamówienie a następnie wybrać przycisk szczegóły, znaleźć szukany towar i przejść bezpośrednio na daną kartę towaru.

  • Co zrobić kiedy muszę przerwać kompletowanie zamówienia? Nie stracę zawartości koszyka?

Towar w koszyku pozostanie, nawet jeśli przerwiesz kompletowanie zamówienia aby później do niego powrócić. Towar z koszyka zostanie wykasowany, jeśli usuniesz "cookies" w przeglądarce lub jeśli sam zdecydujesz się opróżnić swój koszyk.

  • Co należy zrobić jeśli chce dołożyć towar do zamówienia?

Jeśli Twoje zamówienia ma status "Nowe" lub status "Przyjęte", możesz sam edytować towar w zestawieniu "Wykaz zamówień". Jeśli zamówienia ma status "Oczekiwanie na wystawienie faktury", " Oczekiwanie na opłacenie faktury" lub "Wysyłka" to na tym etapie już nic nie dokładamy do zamówienia. W takiej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie. Nie można połączyć zamówień, gdy w jednym z nich wprowadzony jest kupon rabatowy.

  • Jak można anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować do momentu, kiedy jego status nie zmieni się na  „Wysłane“. Zrezygnować z zamówienia można  dzwoniąc na numer (+48) 513 914 476, (+420) 553 607 777, (+420) 734 750 798 lub  e-mailem (eshop@stoklasa.cz). Jeśli zamówienie ma status "Wysłane" tzn. że opuściło naszą hurtownię i zostalo przekazne wybranemu przez Ciebie przewoźnikowi. Na tym etapie prosimy kontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który wyjaśni dalsze postępowanie.

 

 

Płatność

  • Czy mogę zmienić sposób płatności podczas kompletowania mojego zamówienia?

Tak , ale tylko wtedy gdy zamówienie ma status: Niedokończona transakcja, Nowe, Przyjęte, W trakcie realizacji, Rezerwacja, Oczekiwanie na zakończenie. W pozostałych przypadkach już nie można zmienić sposobu płatności.

  • Jakie są dostępne sposoby płatności?

Wszystkie dostępne formy płatności znajdziesz tutaj.

  • Chce zapłacić przelewem kiedy otrzymam wszystkie, potrzebne dane?

Po skompletowaniu zamówienia, zostanie wystawiona faktura, którą otrzymasz  na adres email podany podczas wprowadzenie zamówienia. Faktura ta będzie zawierać dane potrzebne do wykonania przelewu.  Fakturę otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, po potwierdzeniu dostępności zamówionych towarów i przygotowaniu zamówienia do wysyłki.  Wartość faktury odpowiada wartości skompletowanego zamówienia.

  • W jakim terminie muszę wykonać przelew?

Na wpłatę czekamy pięć dni roboczych od momentu wystawienia i przesłania faktury na Twój adres email. Po tym terminie skontaktujemy się z Tobą aby dowiedzieć się czy zamówienie jest nadal aktualne. W sytuacji, gdy nie uda się nam z Tobą skontaktować zamówienie zostanie anulowane.  Jeśli z jakichś względów, przelew ma zostać wykonany w późniejszym terminie, prosimy umieścić taką wiadomość w informacji do zamówienia.

  • Mogę odebrać swoje zamówinie w którymś ze sklepów?

Klienci mogą odbierać zamówienie na kwotę ponad 200 CZK w niektórych z naszych sklepów w Republice Czeskiej.

 

 

Dostawa przesyłki

  • Jaki jest czas dostawy zamówionego towaru?

Zamówienie zazwyczaj kompletujemy w terminie do dwóch dni roboczych. W okresie przedświątecznym (tj. listopad, grudzień) ten czas może ulec wydłużeniu. Jeśli wysyłka zamówień jest z jakichś przyczyn opóźniona, informujemy Cię o tym fakcie na głównej stronie w zakładce Informacje.  Gdy zamówienie zostanie przekazane przewoźnikowi, można je bezpośrednio monitorować na stronie przewoźnika. 

  • Gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po odesłaniu zamówienia, klient otrzymuje na swój adres email, numer przesyłki którą może monitorować na stronie przewoźnika. Numer przesyłki znajduje się również w zakładce Moje konto - Wykaz zamówień - Szczegóły, usługa dostępna dla klientów zarejestrowanych. 

  • Co zrobić w sytuacji kiedy nie zdążyłem odebrać zamówienie i z powrotem powróciło ono do Was, a jestem nim nadal zainteresowany?

Prosimy o kontakt na numer telefonu (+48) 513 914 476, (+420) 553 607 777, (+420) 734 750 798. Ustalimy dalszy tok postępowania.

  • Do jakich krajów wysyłamy towary?

Aktualne zestawienie krajów do których wysyłamy zamówienia, znajduje się poniżej. Sposób dostawy i płatności tutaj.

Austria, Australia, Belgia, Białoruś, Bługaria, Campione d'Italia (Włochy), Ceuta (Hiszpania), Chorwacja, Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Kanada, Kazachstan, Lichtenstein , Litwa, Livigno (Włochy), Luksemburg , Łotwa, Malta, Melilla (Hiszpania), Niemcy,  Norwegia,  Polska, Portugalia, Republika Czeska, Rosja, Rumunia,  Serbia, Singapur, Słowacja, Słowenia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, wyspa Helgoland (Niemcy), Wyspy Alandzkie (Finlandia), Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania), Wyspy Normandzkie (Wielka Brytania).

  • Co należy zrobić w sytuacji, kiedy przesyłka nie została dostarczona?

Jeśli na stronie przewoźnika widnieją informacje, które nie zgadzają się ze stanem faktycznym należy skontaktować się bezpośrednio z danym przewoźnikiem. Jeśli nie otrzymałeś od nas informacji na temat realizacji zamówienia i przekazaniu go do przewoźnika, prosimy o kontakt na numer telefonu (+48) 513 914 476, (+420) 553 607 777, (+420) 734 750 798 lub e-mail eshop@stoklasa.cz

  • Co należy zrobić w sytuacji, kiedy przesyłka dotarła uszkodzona?

Przy odbiorze przesyłki należy dokładanie ją skontrolować.  Jeśli stwierdzisz, że jest ona uszkodzona, należy natychmiast zgłosić to przewoźnikowi, który przedstawi dalszy tok postępowania. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towaru po otwarciu przesyłki, prosimy o kontakt na numer telefonu (+48) 513 914 476 w celu omówienia sposobu postępowania.

  • Zamówienie zostało wysłane, ale obecnie nie przebywam w miejscu dostawy?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z przewoźnikiem, aby zmienić datę lub miejsce dostawy.

  • Jak się dowiem, że moje zamówienie zostało już wysłane?

Informację o wysłaniu zamówienia otrzymasz na  adres email, podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.  Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się (opcja dostępna tylko dla klientów zarejestrowanych) na swoim koncie w zakladce "Moje konto“ w sekcji zatytułowanej  „Wykaz zamówień“. Po przekazaniu przesyłki przewoźnikowi, prześlemy  na Twój adres e-mail,  jej numer na podstawie którego na stronie przewoźnika możesz śledzić swoje zamówienie.

  • Istnieje możliwość wysłania towarów na inny adres niż adres faktury?

Oczywiście, jest to możliwe. Wysokość podatku VAT jest uzależniona od kraju dostawy.

 

Reklamacja i odstąpienie od umowy kupna

  • Procedura zgłaszania reklamacji.

W przypadku reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi tutaj. Pozostałe informacje o konkretnych sytuacjach znajdziesz w naszych warunkach umowy w punkcie  „Odpowiedzialność za wady, prawa związane z wadliwym towarem“.

  • Jaka jest procedura postępowania przy wymianie zakupionych towarów na inne?

Skontaktuj się z nami poprzez email lenka.scheffczikova@stoklasa.cz lub malgorzata.kobierska@stoklasa.cz Poinformujemy Cię o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania tej kwestii mając na uwadze Twoje potrzeby.

  • Co zrobić kiedy towar w otrzymanym zamówieniu jest uszkodzony, nie zgadza się z zamówieniem lub w ogóle go nie ma?

W przypadku reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi tutaj. Skontaktuj się z naszym działem reklamacji poprzez email lenka.scheffczikova@stoklasa.cz lub malgorzata.kobierska@stoklasa.cz Poinformujemy Cię o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania tej kwestii mając na uwadze Twoje potrzeby

  • Odstąpienie od umowy zawartej przez internet i zwrot towaru zakupionego przez internet.

Dokładne informacje dotyczące procedury zwrotu zakupionych towarów znajdziesz w naszych  warunkach umowy w punkcie „Odstąpienie od umowy kupna“.

karty karty karty
FacebookPinterestTwitterInstagram
Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający jest zobowiązany do wystawienia kupującemu pokwitowania. Jest on również zobowiązany do zarejestrowania przychodu administracji podatkowej online; w przypadku awarii technicznej musi nastąpić to w ciągu 48 godzin.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2017.
W celu zapewnienia potrzebnej funkcjonalności nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niego wyrażasz na to zgodę. Więcej informacji. Rozumiem