www.stoklasa.pl
Pasmanteria Stoklasa - hurtownia
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 228 229 395, email: eshop@stoklasa.pl

zacatek 

 


Rejestracja i logowanie

Tak, możesz dokonać zakupu bez rejestracji ale pod warunkiem, że jesteś klientem detalicznym (osobą prywatną). Rejestrując się uzyskujesz dostęp do korzyści wymienionych niżej.  W przypadku gdy zakup dokonywany jest przez podmiot gospodarczy (posiadający regon i Nip) rejestracja jest konieczna.

Klient zarejestrowany
- ma wgląd we wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia
- nie musi za każdym razem wypełniać danych do faktury (i do wysyłki)
- może produkty najczęściej kupowane przenieść do kategorii " Ulubione produkty"
- jest na bieżąco informowany o nowych promocjach i nowych towarach, które pojawiły się od ostatniej jego wizyty
- ma możliwość uczestnictwa w naszym programie lojalnościowym
Klienci niezarejestrowani widzą ceny detaliczne dla klientów prywatnych (konsumentów). Jeśli posiadasz REGON powinieneś się zarejestrować lub zalogować. Późniejsza zmiana cen na fakturze, w przypadku niezarejestrowanych lub niezalogowanych klientów, nie jest możliwa.

Instrukcję procesu rejestracji znajdziesz tutaj. W prawym górnym rogu naszego sklepu internetowego musisz wybrać opcję "Stwórz profil użytkownika". Jeśli zamówienie składane jest na podmiot gospodarczy należy rozpocząć rejestrację od wpisywania Regonu i Nip-u. Jeśli zamówienie składane jest na osobę prywatną należy odznaczyć pole "Osoba prywatna". Klawisz "Kontynuować" przeniesie Cię do dalszych pól, które należy wypełnić (Jeśli robisz zakupy dla szkół lub przedszkoli, organizacji i instytucji, władz lokalnych, firm itp. należy zarejestrować się pod REGONem danego podmiotu gospodarczego). Na podany podczas rejestracji adres e-mail, otrzymasz link aktywacyjny potwierdzający rejestrację, należy go kliknąć aby zakończyć proces rejestracji.
 

Jeśli zapomniałeś swoich danych do logowania, w polu „Zaloguj się" musisz wybrać opcję „Wyślij hasło tymczasowe“. Na e-mail podany przy rejestracji, wyślemy Ci hasło tymczasowe. Hasło to jest ważne przez 24 godziny. W ciągu tego czasu należy je zmienić.
 

Jeśli jesteś zarejestrowany jako osoba prywatna (klient detaliczny) i potrzebujesz zmienić swój status na podmiot gospodarczy (klient hurtowy) posiadający Regon, konieczne jest założenie nowej rejestracji z nowym loginem. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszą infolinią. 

Aby zmienić REGON, NIP należy ponownie zarejestrować się (stworzyć nowe konto użytkownika) podając także nowy adres e-mail jako login. Jeśli chcesz pozostać przy swoim oryginalnym adresie e-mail, musisz anulować go na starym koncie. Zmiany tej należy dokonać w Zmianie danych rejestracyjnych. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszą infolinią. 
 

Na subskrypcję newslettera, możesz zapisać się w formularzu na głównej stronie, podczas rejestracji, w zakładce "Moje konto" (zarejestrowane dane) lub w trakcie składania zamówienia.
 

Jeśli zgodzisz się na odbiór newslettera, będziesz otrzymywał od nas informacje na temat nowości w naszej ofercie, aktualnych obniżkach i bieżących wydarzeniach. Możesz skorzystać z naszych porad i wskazówek dotyczących wyrobu biżuterii, przygotowania prezentów, ozdób i dekoracji itd. Dla odbiorców naszych newsletter-ów przygotowujemy specjalne akcje, obniżki i dni darmowej dostawy.

Towar

Informacja o terminie nowej dostawy towaru, który jest obecnie wyprzedany znajduje się bezpośrednio nad nazwą towaru (jego wariantem kolorystycznym) Jeśli chcesz otrzymać informację, że dany towar jest już dostępny, obok Twojego adres email  należy nacisnąć przycisk "Ustaw". Funkcję potwierdzenia dostępności towaru, można ustawić na poszczególne warianty kolorystyczne towaru jak i poszczególne warianty opakowania.
 


Jeśli dany kolor bądź wariant produktu jest obecnie niedostępny, termin nowej dostawy umieszczony  jest bezpośrednio przy wybranym kolorze (bądź wariancie opakowania) produktu.

 

Dostupnost

 

Jako towar NA MAGAZYNIE wskazujemy ilość towaru, która jest gotowa do natychmiastowej wysyłki z magazynu. Jeśli mamy na magazynie dalszą ilość tego samego towaru, która nie jest jeszcze gotowa do sprzedaży (towar musi zostać przepakowany do mniejszych opakowań, zostać zaopatrzony w etykiety lub instrukcje), poinformujemy Cię o tym, abyś wiedział jakie ilości jesteśmy w stanie przygotować (najpóźniej do 7 dni).

Jeśli takie towary włożysz do swojego zamówienia, wyślemy Twoje zamówienie natychmiast jak tylko zostanie w całości skompletowane.

Podczas przetwarzania zdjęć, staramy się jak najwierniej odzwierciedlić kolor danego towaru. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ich idealnego odwzorowania. Każdy monitor bądź wyświetlacz może poszczególne zdjęcie inaczej przedstawić, jest to uzależnione od ich indywidualnych ustawień (w szczególności karty graficznej).  Dlatego przy każdym towarze umieszczamy nazwę jego koloru bazując na szerokiej skali nazewnictwa.

Ze względu na dużą różnorodność kolorystyczną niektórych towarów, trudno jest zastosować jedną nazwę koloru np. czerwony jeśli dany towar występuje w kilku jego odcieniach. Dlatego stosujemy tak zróżnicowane nazewnictwo poszczególnych kolorów aby zaakcentować nawet minimalne różnice pomiędzy poszczególnymi odcieniami tego samego koloru a tym samym jak najwierniej go zobrazować. Korzystamy z różnych systemów identyfikacji kolorów, począwszy od najbardziej znanego, uznawanego na całym świecie Pantone - specjalnie dedykowanym tekstyliom Pantone Fashion + Home. Ten system zawiera 2310 kolorów wykonanych na próbkach min. papieru (oznaczenie Tpx) które wykorzystywane są w pasmanterii min. do opisu wstążek i nici. Przy pozostałych towarach, stosujemy klasyczną, czeską kartę kolorów, kolory metali i drewna, autorskie karty kolorów producenta danego towaru. 
 

Nie, towar w zbiorczym opakowaniu zawiera etykietę tylko na głównym opakowaniu. Dzięki mniejszym nakładom pracy przy przygotowywaniu takich wariantów opakowań, możemy zaproponować Ci korzystniejszą cenę jednostkową danego towaru.
 

Zapraszamy do naszych stref sprzedaży hurtowej, gdzie nasi klienci mogą zapoznać się z towarami, które planują zakupić.
 

Zamówienie

Wybierz w naszym sklepie internetowym towar, jego wariant, wielkość opakowania i ilość i włóż go do koszyka.

Towar do koszyka możesz włożyć albo bezpośrednio z listy towarów w danej kategorii towarów, albo z szczegółowej karty danego towaru.

Jeśli chcesz zamówić więcej wariantów kolorystycznych jednego towaru, skorzystaj z funkcji Zakup hurtowy. Tutaj możesz zobaczyć wszystkie warianty towaru i jednocześnie dodać wszystkie bądź kilka z nich do koszyka.

Jeśli masz już wybrane wszystko co potrzebujesz, sprawdź swój koszyk i złoż zamówienie.


 

Zamówienia przyjmujemy jedynie drogą elektroniczną, poprzez sklep internetowy. Jeśli potrzebujesz pomocy przy zamówieniu, prosimy o kontakt z naszą infolinią.
 

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się, w zakładce "Moje konto". W szczegółowym wykazie zamówień, jest dostępna informacja na jakim etapie jest zamówienie. O realizacji zamówienia jesteś informowany także poprzez e -mail. 

 


 

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem należy spojrzeć do zakładki "Moje konto" i w wykazie zamówień odnaleźć dane zamówienie a następnie wybrać przycisk szczegóły, znaleźć szukany towar i przejść bezpośrednio na daną kartę towaru.
 

Towar w koszyku pozostanie (kilka dni w przypadku klientów niezarejestrowanych i na zawsze w przypadku klientów zarejestrowanych) nawet jeśli przerwiesz kompletowanie zamówienia aby później do niego powrócić. Towar z koszyka zostanie wykasowany, jeśli usuniesz "cookies" w przeglądarce lub jeśli sam zdecydujesz się opróżnić swój koszyk.
 

Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym klientem, masz możliwość skorzystania z funkcji, która umożliwia rozdzielenie zamówionego towaru do kilku koszyków np. posegregowanie towarów wg asortymentu (pasmanteria, dekoracje, biżuteria itp.), terminu dostawy lub okazji (Wielkanoc, Boże Narodzenie, ślub itp.). W ten sposób możesz mieć kilka otwartych koszyków i według potrzeb zamykać je i zamawiać potrzebny towar. Dokładna instrukcja znajduje się tutaj.
 

Po odesłaniu zamówienia nie można już go w żaden sposób modyfikować. Możesz jedynie poprosić o anulowanie  Twojego zamówienia.
 

Jeśli wybrałeś płatność przelewem / przedpłatę elektroniczą i nie opłaciłeś zamówienia, masz możliwość samodzielnie je anulować. Jeśli wybrałeś inną metodę płatności, zamówienie jest od razu przekazywane do realizacji i w tym momencie można je anulować jedynie na naszej infolinii. Jeśli zamówienie ma status "Wysłane" tzn. że opuściło naszą hurtownię i zostało przekazane wybranemu przez Ciebie przewoźnikowi i nie możemy go anulować.
 

W ramach jednego zamówienia, można wykorzystać tylko jeden rabatowy kupon, rabaty nie łączą się.
 

Informację do zamówienia, można dopisać w Koszyku w części Dostawa i płatność.

 

Jeśli dodasz informację do zamówienia, to nie zmieni ono automatycznie statusu na Przyjęte do momentu odczytania tej informacji przez pracownika, który w razie konieczności będzie kontaktował się z klientem w celu wyjaśnienia wszelkich nieścisłości. Następnie zamówienie zostanie skierowane do kompletowania. Wszelkie komunikaty z prośbą o "szybsze wyszykowanie zamówienia", spowalniają jego proces kompletowania ponieważ najpierw taka informacja musi zostać przetworzona przez pracownika.


 

Płatność

Zmiana metody płatności jest możliwa tylko w przypadku płatności kartą, gdy transakcja nie została zrealizowana.

Na wpłatę czekamy pięć dni roboczych od momentu wystawienia i przesłania faktury na Twój adres email. Po tym terminie skontaktujemy się z Tobą poprzez wysłanie email-a, z informacją o niezapłaconej fakturze zaliczkowej. W przypadku dalszego braku płatności, zamówienie zostanie ostatecznie anulowane.

Pro-formę faktury z danymi potrzebnymi do wykonania przelewu otrzymasz na adres e-mail podany w zamówieniu, w ciągu kilku minut po odesłaniu do nas zamówienia. Jeśli jesteś nowym klientem, najpierw musimy sprawdzić poprawność danych podanych w rejestracji a następnie wyślemy na Twój adres e-mail pro-formę faktury. Na wpłatę czekamy 5 dni roboczych. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, automatycznie zamówienie  zmieni status na "przyjęte do realizacji" i po skompletowaniu zostanie wysłane.

Faktura znajduje się w załączniku w email-u, który otrzymasz po złożeniu zamówienia. Klient zarejestrowany znajdzie także fakturę po zalogowaniu się na swoim koncie w zakładce Moje konto ->Wykaz zamówień->Szczegóły zamówienia->Faktura do zamówienia. To samo dotyczy wystawionej noty korygującej.

Klienci mogą odbierać zamówienie na kwotę ponad 200 CZK w niektórych z naszych sklepów w Republice Czeskiej.

 

Dostawa przesyłki

Zamówienie zazwyczaj kompletujemy w terminie do dwóch dni roboczych. W okresie przedświątecznym (tj. listopad, grudzień) ten czas może ulec wydłużeniu. Jeśli wysyłka zamówień jest z jakichś przyczyn opóźniona, informujemy Cię o tym fakcie na głównej stronie w zakładce Aktualności lub na banerze w naszym sklepie internetowym.  Gdy zamówienie zostanie przekazane przewoźnikowi, można je bezpośrednio monitorować na stronie przewoźnika.   
 

Po odesłaniu zamówienia, otrzymasz na swój adres e-mail, numer przesyłki którą możesz monitorować na stronie przewoźnika. Numer przesyłki znajduje się również w zakładce Moje konto - Wykaz zamówień - Szczegóły, usługa dostępna dla klientów zarejestrowanych. 
 

Prosimy o kontakt z naszą infolinią. Ustalimy dalszy tok postępowania.
 

Aktualne zestawienie krajów do których wysyłamy zamówienia, wraz z metodami dostawy i płatności znajduje się tutaj.

Jeśli na stronie przewoźnika widnieją informacje, które nie zgadzają się ze stanem faktycznym należy skontaktować się bezpośrednio z danym przewoźnikiem. Jeśli nie otrzymałeś od nas informacji na temat realizacji zamówienia i przekazaniu go do przewoźnika, prosimy o kontakt z naszą infolinią
 

Przy odbiorze przesyłki należy dokładanie ją skontrolować.  Jeśli stwierdzisz, że jest ona uszkodzona, należy natychmiast zgłosić to przewoźnikowi, który przedstawi dalszy tok postępowania. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towaru po otwarciu przesyłki, prosimy o kontakt z naszą infolinią
 

W takiej sytuacji należy skontaktować się z przewoźnikiem, aby zmienić datę lub miejsce dostawy.
 

Informację o wysłaniu zamówienia otrzymasz na  adres e-mail, podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.  Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się (opcja dostępna tylko dla klientów zarejestrowanych) na swoim koncie w zakładce "Moje konto“ w sekcji zatytułowanej  „Wykaz zamówień“. Po przekazaniu przesyłki przewoźnikowi, prześlemy  na Twój adres e-mail,  jej numer na podstawie którego na stronie przewoźnika możesz śledzić swoje zamówienie

Oczywiście, jest to możliwe. W zakładce "Dane osobowe" można podać inny (niż dane do faktury) adres dostawy.

Reklamacja i odstąpienie od umowy kupna

Jeśli jesteś konsumentem (osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynność prawną niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) masz możliwość odstąpienia od umowy kupna i odesłania zamówionych w naszym sklepie internetowym, towarów w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. To prawo nie dotyczy zamówień składanych na przedsiębiorcę / podmiot gospodarczy (posiadający NIP bądź Regon) oraz osobę prawną.

W przypadku reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi tutaj. Pozostałe informacje o konkretnych sytuacjach znajdziesz w naszych warunkach umowy w punkcie  „Odpowiedzialność za wady, prawa związane z wadliwym towarem“.
 

Skontaktuj się z nami, korzystając z naszej infolinii. Poinformujemy Cię o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania tej kwestii mając na uwadze Twoje potrzeby.
 

W przypadku reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi tutaj. Skontaktuj się z naszym działem reklamacji poprzez naszą infolinię. Poinformujemy Cię o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania tej kwestii mając na uwadze Twoje potrzeby

Dokładne informacje dotyczące procedury zwrotu zakupionych towarów znajdziesz w naszych  warunkach umowy w punkcie „Odstąpienie od umowy kupna“.

karty karty karty PayU
Facebook Pinterest Instagram
© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2024.