www.stoklasa.pl
Pasmanteria Stoklasa - hurtownia
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.pl

Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja i logowanie

Towar

Zamówienie

Płatność

Dostawa przesyłki

Reklamacja, wymiana towaru i odstąpienie od umowy kupna

 

 

Rejestracja i logowanie

  • Czy mogę dokonać zakupu nie rejestrując się?

Tak, możesz dokonać zakupu bez rejestracji ale pod warunkiem, że jesteś klientem detalicznym (osobą prywatną). Rejestrując się uzyskujesz dostęp do korzyści wymienionych niżej.  W przypadku gdy zakup dokonywany jest przez podmiot gospodarczy (posiadający regon i Nip) rejestracja jest konieczna.

Rejestracja i logowanie

  • Korzyści płynące z rejestracji?

Klient zarejestrowany
- ma wgląd we wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia
- nie musi za każdym razem wypełniać danych do faktury (i do wysyłki)
- może produkty najczęściej kupowane przenieść do kategorii " Ulubione produkty"
- jest na bieżąco informowany o nowych promocjach i nowych towarach, które pojawiły się od ostatniej jego wizyty
- ma możliwość uczestnictwa w naszym programie lojalnościowym
Klienci niezarejestrowani widzą ceny detaliczne dla klientów prywatnych (konsumentów). Jeśli posiadasz REGON powinieneś się zarejestrować lub zalogować. Późniejsza zmiana cen na fakturze, w przypadku niezarejestrowanych lub niezalogowanych klientów, nie jest możliwa.

  • Jak przebiega rejestracja?

Instrukcję procesu rejestracji znajdziesz tutaj. W prawym górnym rogu naszego sklepu internetowego musisz wybrać opcję "Stwórz profil użytkownika". Jeśli zamówienie składane jest na podmiot gospodarczy należy rozpocząć rejestrację od wpisywania Regonu i Nip-u. Jeśli zamówienie składane jest na osobę prywatną należy odznaczyć pole "Osoba prywatna". Klawisz "Kontynuować" przeniesie Cię do dalszych pól, które należy wypełnić (Jeśli robisz zakupy dla szkół lub przedszkoli, organizacji i instytucji, władz lokalnych, firm itp. należy zarejestrować się pod REGONem danego podmiotu gospodarczego). Na podany podczas rejestracji adres e-mail, otrzymasz link aktywacyjny potwierdzający rejestrację, należy go kliknąć aby zakończyć proces rejestracji.

  • Co mam zrobić jeśli nie pamiętam swoich danych do rejestracji?

Jeśli zapomniałeś swoich danych do logowania, w polu „Zaloguj się" musisz wybrać opcję „Wyślij hasło tymczasowe“. Na e-mail podany przy rejestracji, wyślemy Ci hasło tymczasowe. Hasło to jest ważne przez 24 godziny. W ciągu tego czasu należy je zmienić.

  • Czy mogę zmienić swoją rejestrację z osoby prywatnej ma podmiot gospodarczy?

Jeśli jesteś zarejestrowany jako osoba prywatna i potrzebujesz zmienić swój status na podmiot gospodarczy, konieczne jest założenie nowej rejestracji z  nowym loginem. W przypadku pytań, prosimy o kontakt na tel: (+48) 513 914 476.

  • Chcę zmienić REGON, NIP jak mam postępować?

Aby zmienić REGON, NIP należy ponownie zarejestrować się (stworzyć nowe konto użytkownika) podając także nowy adres e-mail jako login. Jeśli chcesz pozostać przy swoim oryginalnym adresie e-mail, musisz anulować go na starym koncie. Zmiany tej należy dokonać w Zmianie danych rejestracyjnych. W przypadku pytań, prosimy o kontakt na tel: (+48) 513 914 476.

  • Gdzie się mogę zapisać do subskrypcji newslettera?

Na subskrypcję newslettera, możesz zapisać się podczas rejestracji, w zakładce "Moje konto" (zarejestrowane dane) lub w trakcie składania zamówienia.

  • Dlaczego warto subskrybować newsletter?

Jeśli zgodzisz się na odbiór newslettera, będziesz otrzymywał od nas informacje na temat nowości w naszej ofercie, aktualnych obniżkach i bieżących wydarzeniach. Możesz skorzystać z naszych porad i wskazówek dotyczących wyrobu biżuterii, przygotowania prezentów, ozdób i dekoracji itd. Dla odbiorców naszych newsletter-ów przygotowujemy specjalne akcje, obniżki i dni darmowej dostawy.


Towar

  • Jak sprawdzić dostępność towarów?

Informacje o dostępności danego towaru znajdują się w zakładce: zamówienie i rozliczenie. Widoczny jest tam aktualny stan magazynowy danego towaru.

towar

  • Jak sprawdzić przewidywaną dostępność towaru, który jest obecnie wyprzedany?

Informacja o terminie nowej dostawy towaru, który jest obecnie wyprzedany znajduje się bezpośrednio pod nazwą towaru (jego wariantem kolorystycznym) Jeśli chcesz otrzymać informację, że dany towar jest już dostępny, obok Twojego adres email  należy nacisnąć przycisk "Ustaw". Funkcję potwierdzenia dostępności towaru, można ustawić na poszczególne warianty kolorystyczne towaru jak i poszczególne warianty opakowania.

towar

Jeśli dany kolor bądź wariant produktu jest obecnie niedostępny, termin nowej dostawy umieszczony  jest bezpośrednio przy wybranym kolorze (bądź wariancie opakowania) produktu.

Warianty profuktu

  • Dlaczego towar na monitorze ma inny kolor niż w rzeczywistości ?

Podczas przetwarzania zdjęć, staramy się jak najwierniej odzwierciedlić kolor danego towaru. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ich idealnego odwzorowania. Każdy monitor bądź wyświetlacz może poszczególne zdjęcie inaczej przedstawić, jest to uzależnione od ich indywidualnych ustawień (w szczególności karty graficznej).  Dlatego przy każdym towarze umieszczamy nazwę jego koloru bazując na szerokiej skali nazewnictwa.

 

  • Dlaczego nazwy towarów są takie urozmaicone?

Ze względu na dużą różnorodność kolorystyczną niektórych towarów, trudno jest zastosować jedną nazwę koloru np. czerwony jeśli dany towar występuje w kilku jego odcieniach. Dlatego stosujemy tak zróżnicowane nazewnictwo poszczególnych kolorów aby zaakcentować nawet minimalne różnice pomiędzy poszczególnymi odcieniami tego samego koloru a tym samym jak najwierniej go zobrazować. Korzystamy z różnych systemów identyfikacji kolorów, począwszy od najbardziej znanego, uznawanego na całym świecie Pantone - specjalnie dedykowanym tekstyliom Pantone Fashion + Home. Ten system zawiera 2310 kolorów wykonanych na próbkach min. papieru (oznaczenie Tpx) które wykorzystywane są w pasmanterii min. do opisu wstążek i nici. Przy pozostałych towarach, stosujemy klasyczną, czeską kartę kolorów, kolory metali i drewna, autorskie karty kolorów producenta danego towaru. 

 

  • Jeśli zamówię opakowanie zawierające kilka sztuk danego towaru, poszczególne sztuki będę opatrzone etykietą?

Nie, towar w zbiorczym opakowaniu zawiera etykietę tylko na głównym opakowaniu. Dzięki mniejszym nakładom pracy przy przygotowywaniu takich wariantów opakowań, możemy zaproponować Ci korzystniejszą cenę jednostkową danego towaru.

 

  • Czy można obejrzeć towar przed zakupem?

Zapraszamy do naszych stref sprzedaży hurtowej, gdzie nasi klienci mogą zapoznać się z towarami, które planują zakupić. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

 


Zamówienie

  • Jak mogę zamówić towar?

Jeśli poruszanie się po naszym sklepie sprawia Ci trudność i chciałbyś się dowiedzieć jak przejść kolejne etapy składania zamówienia, szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Jak kupować.

  • Czy mogę zamówić towar telefonicznie lub przez e-mail?

Zamówienia przyjmujemy jedynie drogą elektroniczną, poprzez sklep internetowy. Jeśli potrzebujesz pomocy przy zamówieniu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 513 914 476.

 

  • Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się, w zakładce "Moje konto". W szczegółowym wykazie zamówień, jest dostępna informacja na jakim etapie jest zamówienie. O realizacji zamówienia jesteś informowany także poprzez e -mail. Więcej informacji o statusach zamówienia znajdziesz na tej stronie.

  • Co zrobić jeśli nie mogę znaleźć towaru, który wcześniej kupowałem i ponownie chciałem go zamówić?

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem należy spojrzeć do zakładki "Moje konto" i w wykazie zamówień odnaleźć dane zamówienie a następnie wybrać przycisk szczegóły, znaleźć szukany towar i przejść bezpośrednio na daną kartę towaru.

  • Co zrobić kiedy muszę przerwać kompletowanie zamówienia? Nie stracę zawartości koszyka?

Towar w koszyku pozostanie, nawet jeśli przerwiesz kompletowanie zamówienia aby później do niego powrócić. Towar z koszyka zostanie wykasowany, jeśli usuniesz "cookies" w przeglądarce lub jeśli sam zdecydujesz się opróżnić swój koszyk.

  • W koszyku mam już przygotowane zamówienie, chcę jednak część towaru zamówić wcześniej, lecz nie chcę stracić pierwotnego zamówienie. Jak postępować?

Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym klientem, masz możliwość skorzystania z funkcji, która umożliwia rozdzielenie zamówionego towaru do kilku koszyków np. posegregowanie towarów wg asortymentu (pasmanteria, dekoracje, biżuteria itp.), terminu dostawy lub okazji (Wielkanoc, Boże Narodzenie, ślub itp.). W ten sposób możesz mieć kilka otwartych koszyków i według potrzeb zamykać je i zamawiać potrzebny towar. Dokładna instrukcja znajduje się tutaj.

  • Co należy zrobić jeśli chce dołożyć towar do zamówienia?

Po odesłaniu zamówienia nie można już go w żaden sposób modyfikować. Możesz jedynie poprosić o anulowanie  Twojego zamówienia.

  • Jak można anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować do momentu, kiedy jego status nie zmieni się na  „Wysłane“. Zrezygnować z zamówienia można  dzwoniąc na numer (+48) 513 914 476, (+420) 553 677 969  lub pisząc na e-mail eshop@stoklasa.cz  Jeśli zamówienie ma status "Wysłane" tzn. że opuściło naszą hurtownię i zostało przekazane wybranemu przez Ciebie przewoźnikowi i nie możemy go anulować.

  • Czy mogę wykorzystać w zamówieniu internetowym więcej kuponów rabatowych?

W ramach jednego zamówienia, można wykorzystać tylko jeden rabatowy kupon, rabaty nie łączą się. Rabaty nie obejmują towarów, których ceny już są obniżone.

  • Gdzie mogę dopisać informację do zamówienia?

Informację do zamówienia, można dopisać w Koszyku w części Dostawa i płatność.

 

 

Jeśli dodasz informację do zamówienia, to nie zmieni ono automatycznie statusu na Przyjęte do momentu odczytania tej informacji przez pracownika, który w razie konieczności będzie kontaktował się z klientem w celu wyjaśnienia wszelkich nieścisłości. Następnie zamówienie zostanie skierowane do kompletowania. Wszelkie komunikaty z prośbą o "szybsze wyszykowanie zamówienia", spowalniają jego proces kompletowania ponieważ najpierw taka informacja musi zostać przetworzona przez pracownika.

 

 

 

 

Płatność

  • Czy mogę zmienić sposób płatności podczas kompletowania mojego zamówienia?

Tak , ale tylko wtedy gdy zamówienie ma status: Niedokończona transakcja, Nowe. W pozostałych przypadkach już nie można zmienić sposobu płatności.

 

 

  • W jakim terminie muszę wykonać przelew?

Na wpłatę czekamy pięć dni roboczych od momentu wystawienia i przesłania faktury na Twój adres email. Po tym terminie skontaktujemy się z Tobą aby dowiedzieć się czy zamówienie jest nadal aktualne. W sytuacji, gdy nie uda się nam z Tobą skontaktować zamówienie zostanie anulowane.

  • Chce wykonać klasyczny przelew, kiedy otrzymam potrzebne dane do płatności ?

Pro-formę faktury z danymi potrzebnymi do wykonania przelewu otrzymasz na adres e-mail podany w zamówieniu, w ciągu kilku minut po odesłaniu do nas zamówienia. Jeśli jesteś nowym klientem, najpierw musimy sprawdzić poprawność danych podanych w rejestracji a następnie wyślemy na Twój adres e-mail pro-formę faktury. Na wpłatę czekamy 5 dni roboczych. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, automatycznie zamówienie  zmieni status na "przyjęte do realizacji" i po skompletowaniu zostanie wysłane.

 

  • Mogę odebrać swoje zamówienie w którymś ze sklepów?

Klienci mogą odbierać zamówienie na kwotę ponad 200 CZK w niektórych z naszych sklepów w Republice Czeskiej.

 

 

 

 

Dostawa przesyłki

  • Jaki jest czas dostawy zamówionego towaru?

Zamówienie zazwyczaj kompletujemy w terminie do dwóch dni roboczych. W okresie przedświątecznym (tj. listopad, grudzień) ten czas może ulec wydłużeniu. Jeśli wysyłka zamówień jest z jakichś przyczyn opóźniona, informujemy Cię o tym fakcie na głównej stronie w zakładce Aktualności lub na banerze w naszym sklepie internetowym.  Gdy zamówienie zostanie przekazane przewoźnikowi, można je bezpośrednio monitorować na stronie przewoźnika. 

  • Gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po odesłaniu zamówienia, otrzymasz na swój adres e-mail, numer przesyłki którą możesz monitorować na stronie przewoźnika. Numer przesyłki znajduje się również w zakładce Moje konto - Wykaz zamówień - Szczegóły, usługa dostępna dla klientów zarejestrowanych. 

  • Co zrobić w sytuacji kiedy nie zdążyłem odebrać zamówienie i z powrotem powróciło ono do Was, a jestem nim nadal zainteresowany?

Prosimy o kontakt na numer telefonu (+48) 513 914 476, (+420) 553 677 969. Ustalimy dalszy tok postępowania.

  • Do jakich krajów wysyłamy towary?

Aktualne zestawienie krajów do których wysyłamy zamówienia, znajduje się poniżej. Sposób dostawy i płatności tutaj.

Austria, Australia, Belgia, Białoruś, Bługaria, Chorwacja, Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hongkong , Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Kanada, Kazachstan, Lichtenstein , Litwa, Luksemburg , Łotwa, Malta, Mołdawia, Niemcy,  Norwegia,  Polska, Portugalia, Republika Czeska, Rosja, Rumunia,  Serbia, Singapur, Słowacja, Słowenia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

 

  • Co należy zrobić w sytuacji, kiedy przesyłka nie została dostarczona?

Jeśli na stronie przewoźnika widnieją informacje, które nie zgadzają się ze stanem faktycznym należy skontaktować się bezpośrednio z danym przewoźnikiem. Jeśli nie otrzymałeś od nas informacji na temat realizacji zamówienia i przekazaniu go do przewoźnika, prosimy o kontakt na numer telefonu (+48) 513 914 476, (+420) 553 677 969 lub za pośrednictwem e-mail eshop@stoklasa.cz

  • Co należy zrobić w sytuacji, kiedy przesyłka dotarła uszkodzona?

Przy odbiorze przesyłki należy dokładanie ją skontrolować.  Jeśli stwierdzisz, że jest ona uszkodzona, należy natychmiast zgłosić to przewoźnikowi, który przedstawi dalszy tok postępowania. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towaru po otwarciu przesyłki, prosimy o kontakt na numer telefonu (+48) 513 914 476 w celu omówienia sposobu postępowania.

  • Zamówienie zostało wysłane, ale obecnie nie przebywam w miejscu dostawy?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z przewoźnikiem, aby zmienić datę lub miejsce dostawy.

  • Jak się dowiem, że moje zamówienie zostało już wysłane?

Informację o wysłaniu zamówienia otrzymasz na  adres e-mail, podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.  Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się (opcja dostępna tylko dla klientów zarejestrowanych) na swoim koncie w zakładce "Moje konto“ w sekcji zatytułowanej  „Wykaz zamówień“. Po przekazaniu przesyłki przewoźnikowi, prześlemy  na Twój adres e-mail,  jej numer na podstawie którego na stronie przewoźnika możesz śledzić swoje zamówienie.

  • Istnieje możliwość wysłania towarów na inny adres niż adres faktury?

Oczywiście, jest to możliwe. W zakładce "Dane osobowe" można podać inny (niż dane do faktury) adres dostawy.

 

Reklamacja i odstąpienie od umowy kupna

  • Zamówiłem towar, ale nie spełnia on moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić ?

Jeśli jesteś konsumentem (osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynność prawną niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) masz możliwość odstąpienia od umowy kupna i odesłania zamówionych w naszym sklepie internetowym, towarów w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. To prawo nie dotyczy zamówień składanych na przedsiębiorcę / podmiot gospodarczy (posiadający NIP bądź Regon) oraz osobę prawną.

  • Procedura zgłaszania reklamacji.

W przypadku reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi tutaj. Pozostałe informacje o konkretnych sytuacjach znajdziesz w naszych warunkach umowy w punkcie  „Odpowiedzialność za wady, prawa związane z wadliwym towarem“.

  • Jaka jest procedura postępowania przy wymianie zakupionych towarów na inne?

Skontaktuj się z nami poprzez e- mail lenka.scheffczikova@stoklasa.cz lub malgorzata.kobierska@stoklasa.cz Poinformujemy Cię o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania tej kwestii mając na uwadze Twoje potrzeby.

  • Co zrobić kiedy towar w otrzymanym zamówieniu jest uszkodzony, nie zgadza się z zamówieniem lub w ogóle go nie ma?

W przypadku reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi tutaj. Skontaktuj się z naszym działem reklamacji poprzez email lenka.scheffczikova@stoklasa.cz lub malgorzata.kobierska@stoklasa.cz Poinformujemy Cię o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania tej kwestii mając na uwadze Twoje potrzeby

  • Odstąpienie od umowy zawartej przez internet i zwrot towaru zakupionego przez internet.

Dokładne informacje dotyczące procedury zwrotu zakupionych towarów znajdziesz w naszych  warunkach umowy w punkcie „Odstąpienie od umowy kupna“.

karty karty karty PayU
FacebookPinterestTwitterInstagram
Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający jest zobowiązany do wystawienia kupującemu pokwitowania. Jest on również zobowiązany do zarejestrowania przychodu administracji podatkowej online; w przypadku awarii technicznej musi nastąpić to w ciągu 48 godzin.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2019.
W celu zapewnienia potrzebnej funkcjonalności nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niego wyrażasz na to zgodę. Więcej informacji. Rozumiem