ZAKUPY ŚWIĄTECZNE: Dostawa do świąt gwarantowana jest dla zamówień wysłanych do 13.12.2018. W okresie 22.12.2018 – 1.1.2019 nasz magazyn będzie zamknięty, a zamówienia będą ponownie realizowane od 2.1.2019. Dziękujemy za zrozumienie.
www.stoklasa.pl
Pasmanteria Stoklasa - hurtownia
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.pl

Nowości w procesie kompletowania zamówień

Nowy magazyn i program magazynowy przynoszą ze sobą mnóstwo zmian. Jedną z nich jest automatyzacja szykowania przyjętych zamówień.

Dzięki automatyzacji linii nowe zamówienie natychmiast zmienia swój status na przyjęte. W tym statusie zamówienie czeka na przygotowanie towaru w magazynie (w wyjątkowych przypadkach czeka do następnego dnia). Kiedy towar jest przygotowany dochodzi do realizacji zamówienia i w ciągu kilkudziesięciu minut zamówienie może zostać przygotowane do wysyłki.

 

Podstawowe statusy zamówień

 

Uwaga: Jeśli wpiszesz w swoim zamówieniu jakąkolwiek informację, nowe zamówienie nie zostanie automatycznie przeniesione do statusu przyjęte. Nasz pracownik musi przeczytać informację, opracować ją i wtedy dopiero ręcznie przenieść zamówienie do kolejnego statusu realizacji.

RADA: Jeśli chcesz jak najszybciej otrzymać swoje zamówienie nie wpisuj w informacji do zamówienia „Proszę o szybką realizację“ gdyż spowolni to proces.

 

Zautomatyzowany proces nie pozwala na:

  • Łączenia większej ilości zamówień w jedno* - kiedy system otrzyma zamówienie, jest ono natychmiast przetwarzane.
  • Wprowadzania zmian w przyjętym i realizowanym zamówieniu (np. dodanie pozycji, zmiana wzoru/koloru).
  • Nadanie pierwszeństwa przygotowania zamówienia na życzenie klienta - kolejność realizacji zamówień zależy od kolejności przyjęcia danego zamówienia lub określają ją priorytety przetwarzania (np.klienci VIP). Przygotowywanie jest teraz tak szybkie, że nawet nie zauważycie Państwo tej zmiany.

WSKAZÓWKA*: Jeśli wiesz już wcześniej, że będziesz chciał połączyć zamówienia, możesz podać tą wiadomość w polu informacji do zamówienia. Wtedy automatyczny proces zatrzyma się, a pracownicy magazynu będą mogli ręcznie połączyć zamówienia.

Zalety nowego systemu magazynowego:

  • Precyzyjny przegląd dostępności poszczególnych wariantów każdego towaru oraz pewność, że jeśli zamówisz 10 m czerwonej koronki, na pewno będzie ona na magazynie i zarezerwujemy ją dla Ciebie. (Wcześniej podawaliśmy stan magazynowy dla całości towaru, pojedyńcze warianty kolorystyczne nie były aktualizowane na bieżąco.)
  • Szybkość realizacji zamówienia dzięki automatyzacji.
  • Nowe sposoby dostawy (Zásilkovna dla Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii oraz GLS dla Niemiec, Austrii, Polski, Węgier i Rumunii) znacznie obniżą koszty wysyłki i wprowadzą możliwość płatności za pobraniem.
  • Wprowadziliśmy nowe miejsce odbioru zamówień bezpośrednio na portierni magazynu w Bolaticach ul. Průmyslová 13
  • Dzięki większym pomieszczeniom magazynowym w części ekspedycji towarów mogliśmy zlikwidować opłatę za przedpłatę.

 

Wierzymy, że nowy magazyn i automatyzacja w realizacji zamówień sprawią, że nasze usługi będą świadczone jeszcze lepiej niż dotychczas i zaowocuje to wspaniałą, długotrwałą współpracą z Państwem.

 

karty karty karty PayU
FacebookPinterestTwitterInstagram
Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający jest zobowiązany do wystawienia kupującemu pokwitowania. Jest on również zobowiązany do zarejestrowania przychodu administracji podatkowej online; w przypadku awarii technicznej musi nastąpić to w ciągu 48 godzin.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2018.
W celu zapewnienia potrzebnej funkcjonalności nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niego wyrażasz na to zgodę. Więcej informacji. Rozumiem